Yazmasam deli olacaktım; yazdım divane oldum efen'im

14 Şubat 2013 Perşembe

Hüsnü Arkan'ın da Yeni Albümü Çıkıyormuş Desem

     2013'ün gelişi, Birsen Tezer'in İkinci Cihan adlı ikinci albümünün çıkacağı haberi ile -tarafımca- adeta iple çekilir olmuştu ki albümü alıp detaylı bir dinleme sürecinden sonra, diyebilirim ki; bunca zamanlık beklemeye kesinlikle değdi (evet, evet artık albümdeki tüm parçaları benimsedim; kırk yıllık ahbap oldum kendileriyle). Böyle güzel bir " müzikâl yenilik" sonrası tam da duruluruz artık diyecekken; bir başka güzel haber geldi. Kendisini, esas itibariyle, Ezginin Günlüğü dönemlerinden bildiğimiz; fakat Günlük dönemleri haricinde de çok başarılı bir solo müzik kariyeri bulunan; bilhassa da 2011 yılında çıkarmış olduğu "SOLO" adlı albümüyle müzik evrenimize bambaşka renkleri kazandıran Hüsnü ARKAN'ın " almış olduğum birtakım duyumlara göre :) " yeni albümü yoldaymış ve hatta bu yeni albümünün adı "YALNIZ DEĞİLİZ" olup, kapağı da şu şekilde olacakmış:

    *Şimdi'k havadisler bu kadar (Bana, Ben Kadar Yakın Bir Üşengecin Notu: Albüm hakkında yeni bilgiler edindikçe paylaşmaya çalışacağım).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder