Yazmasam deli olacaktım; yazdım divane oldum efen'im

30 Aralık 2012 Pazar

2013'ün İlk Güzel Müzik Haberi: Yeni Birsen Tezer Albümü

  2013 gelmeden 2013'e dair güzel haberler gelmeye başladı; bunlardan, beni en çok merak ve heyecan içinde bırakanı ise Birsen Tezer'in ikinci albümünün 2013 Ocak'ında çıkacağı haberi oldu. Ben de, hem bu güzel haberi, benim gibi, ilk albümü dinlemeye bir türlü doyamayan ve heyecanla ikinci albümü bekleyen Birsen Tezer hayranlarıyla paylaşayım hem de albüm hakkında edinebildiğim birtakım bilgileri aktarayım istenciyle bu yazıyı yazmaya karar verdim.

  Öncelikle; albümün adı, ilk albümün adına (Cihan'a) da göndermede bulunan "İkinci Cihan" olarak duyuruldu. Bunun haricinde, albüm yapımcısı Ada Müzik olacak ve Ada Müzik'in sitesinde yayımlanan duyuruya göre, albümde emeği geçenlerin listesi de şu şekilde (konuk müzisyenler bölümü beni benden aldı efen'im):

Yapım: ADA Müzik
Müzik direktörü: Gürol Ağırbaş
Stüdyo: Taproject Stüdyo - Arıkan Sırakaya
Stüdyo Kuzguncuk: Gürol Ağırbaş-Cihan Güvenç
Mix: Arıkan Sırakaya
Mastering: Cem Büyükuzun
Fotoğraflar: Kadri Karahan
Kapak tasarım: Kirpi Tasarım

BİRSEN TEZER (vokal)
DERİN BAYHAN (davul)
EMRE TANKAL ( elektrik gitar)
GÜROL AĞIRBAŞ ( bas gitar)
TUNÇ ÖNDEMİR (akustik gitar)

Konuk Müzisyenler:
Akın Eldes (elektrik gitar)
Bülent Ortaçgil (akustik gitar)
Birol Ağırbaş: Perküsyon
Erkan Oğur (perdesiz gitar,kopuz)
İlhan Şeşen (vokal)
Sibel Köse (vokal)
Tarık Aslan (bendir erbane)
Özer  Arkun (Çello)

  *Albümde yer alacak parçalara ilişkin henüz resmî bir açıklama yok; ancak bir duyuma göre, bugüne kadar hiçbir albümde yer almamasına rağmen, internet üzerindeki çeşitli müzik kanallarında tekrar tekrar dinlemekten bıkamadığımız "Aşk Üzerine Söylenmemiş Her Şey " adlı İlhan Şeşen çalışması da İkinci Cihan'da yer alacakmış (Parça, bugüne kadar yalnızca bir defa, Birsen Tezer ve İlhan Şeşen tarafından birlikte seslendirildi; bu kaydı dinlemek isterseniz: http://www.youtube.com/watch?v=DjidNpZzKwI ). Benden şimdilik bu kadar; 2013'ün hayatınıza güzel şarkılar katabilmesi dileğiyle, hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder